søndag, juni 13, 2010

en litt kjølig og våt sommerkveld…

så deilig å kunne sitte ute om kveldene…

selv om det var litt kjølig i går,

så satt vi ute å koste oss med gjestene våre…

DSC_0251 copy

DSC_0254 copy

barna liker fargerik plastikk…

og det gjør jo faktisk jeg også!!!

DSC_0256 copy

både Daniel, Victoria og Eirik har hatt bursdag siden sist…

derfor pyntet jeg med de søte kakelysene som jeg kjøpte til Mikaels bursdag (i morgen),

men som han så klart ikke likte i det hele tatt!!!

DSC_0260 copy

denne marengskaken (under) er SÅ god…

særlig dagen etter…

det fant jeg og Daniel ut i dag tidlig:)

DSC_0271 copy

Victorias nye mobil gikk varm i går kveld…

DSC_0269 copy

nå venter vi på at Bjørn skal våkne etter nattevakt…

og da venter det båttur med familien Knutsen:)

(som dere skjønner er Mikael på avlastning i helga,

og i dag er han faktisk i Dyreparken…

håper han koser seg noe sinnsykt!!!)

3 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Friske farger, det elsker jeg også!
Håper dagen deres blir fin og at han koser seg i dyreparken! :-)

Godklem J

anitas lille lykke sa...

flotte farger på plastikk ting
håper alle hadde en toppers helg
klem fra kragerø

Gry Offernes sa...

Nydelige bilder, Tara! Og hver gang jeg ser prikker på interiør tenker jeg på deg!! Helt vittig - kjenner deg ikke annet enn gjennom cyberspace, men likevel vet jeg det bare :-)

En skikkelig koselig dag ser det ut som om dere hadde!