lørdag, juli 17, 2010

autisme på vaskerommet…

DSC_0261 copy

Mikael beordrer meg og Daniel til å sitte på hver vår stol foran vaskemaskinen…

“Sitt stille på stolen og se når vaskemaskinen går rundt!!!”

sier han strengt med pekefingeren rett ut…

DSC_0262 copy

ok…dette har vi vært med på før…

vi smugler med oss et par blader,

og setter oss foran vaskemaskinen…

jeg og Daniel ser på hverandre, himler litt med øynene og smiler…

DSC_0263 copy

Mikael står utenfor vaskerommet og betrakter oss på god avstand…

han ser mer og mer fornøyd ut…

DSC_0264 copy

så kommer det:

“ nå har dere også autisme mamma!!!”

♥♥♥

6 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Ahhhhhh for en fantastisk liten historie! Han er jo bare sååå skjønn!!!! Herlig :-)

Hilde sa...

Hei Tara!
Jeg har aldri kommentert inne på bloggen din tidligere, men har kikket innom med jevne mellomrom - og hver gang får jeg en god følelse og et smil om munnen. Å i dag, da smeltet jeg HELT!!! Mikael er bare så god!! Og sammen med dine bilder og tekst er det en kjempefin opplevelse å titte innom bloggen din! Her har autisme absolutt et positivt fortegn :)
Stor klem t deg!

Gry Offernes sa...

Jeg smelter også, Tara! Men det har jeg gjort hver eneste gang jeg er innom bloggen din...

Line sa...

Han veit verkeleg å få sagt det, den karen...
Herleg innlegg, Tara:o)
Klem

Mine Blomster sa...

Fantastisk BRA!!!!!

Frøken Fryd sa...

Akkurat sånne øyeblikk, gjør at jeg elsker bloggen din. håper dere har en fin sommer.