fredag, juli 09, 2010

en god dag…

DSC_0613 copy

endelig fikk jeg hjertet mitt hjem igjen…

og det har vært en VIDUNDERLIG dag sammen med en utrolig morsom og glad gutt…

han sjarmerer meg så voldsomt,

og jeg føler at livet er komplett igjen…

jeg har hatt en kjempeflott uke med masse sosiale, superkoselige opplevelser,

men den helt spesielle go’følelsen kom med en gang

han kom løpende mot meg i dag tidlig da jeg hentet ham…

jeg vet jeg kommer til å bli sliten i løpet av de neste 3 ukene,

men akkurat nå svever jeg på en lykkelig rosa sky:)

ingenting i verden gjør meg så glad som når Mikael har en god dag…

DSC_0614 copy

ønsker dere alle en god helg!!!

4 kommentarer:

anine sa...

Å er ikke det herlig:):) Kjenner hvordan du har det:):)

FlorasFrue sa...

Mikael har verdens beste mor!
Ønsker dere en flott sommer sammen:)
Kjersti

Lykkeliten Studio sa...

Kjenner også godt den følelsen der... Grusomt å være vekke.... og så fantastisk å bli "gjenforent" ;) det er rart kor få timer som skal til...før savnet kjem krypande... Eg trur det at ungane våra som ikkje er heilt som alle andre, setter spor i hjertet som ingen andre kan.... misforstå meg riktig, eg er like glad i alle 3 jentene mine ;) men eg trur dei som opplever dette forstår kva eg meiner...
klem ♥

Torilpia sa...

Så godt det må ha vært .. gleder meg til mine kommer hjem jeg også :o) Klem!!