lørdag, juli 03, 2010

litt fra i går…

 

HOVE:

utrolig bra festival…

selv om musikken i går ikke akkurat var min smak!!!

flott stemning…

masse spennende å se på…

1000vis av slitne og fulle ungdommer…

men allikavel ikke tegn til noe bråk (som vi kunne se)

dessverre ble kameraet mitt tatt fra meg ved inngangen…

med speilrefleks måtte man ha pressekort:(

DSC_0040 copy

skoene mine ved ankomst…

9 timer senere var de ensfarget GRÅ!!!

og det var tærne mine også;)

HOVE 2010

DSC_0025 copy

Daniel måtte låne Eirik sin t-skjorte et øyeblikk,

sånn at vi ble “nesten” like…

på Hove neste år blir det et av Mikael sine kompaktkameraer:)

eller kanskje noen kan skaffe meg et pressekort???

2 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Hvorfor i alle dager er kompaktkamera lov, men ikke speilrefleks???

Flott collage av de bildene du fikk tatt, da!

Hellig Lykke sa...

VELDIG misunnelig...
Neste år skal jeg definitivt være på Hove-festivalen (ja, hvis band`ene er interessante)
Kjenner jeg er over festival livet som innebærer camping, men vil absolutt ikke gi slipp på konsertene.
Fortsatt god sommer :-)