onsdag, juli 14, 2010

om å brenne av krutt…

DSC_0059 copy

tro det eller ei, dere…

men jeg kan bli veldig, VELDIG streng med denne gutten…

føler at jeg har vært MYE streng de siste dagene…

når jeg blir streng reagerer Mikael med å bli HYSTERISK!!!

ja…det kan gå skikkelig heftig for seg…

DSC_0015 copy

særlig nå i disse ferietider trenger han veldig klare linjer…

og det er slitsomt og vanskelig for oss begge to,

men det er fryktelig viktig at jeg er konsekvent…

sier jeg NEI, så mener jeg NEI…

selv om det stormer i timesvis noen ganger…

en viljesterk gutt er han,

og jeg må bare være enda litt mer viljesterk enn ham;)

DSC_0025 copy

og når vi da endelig har gjort oss ferdig med saken…

da, skjønner dere…

det er da vi har de aller, aller beste stundene våre:)

da får vi en helt spesiell kontakt…

DSC_0051 copy

saken er at gutten trenger å brenne av litt krutt…

det kruttet som hele tiden bygger seg opp inne i kroppen og hodet hans…

da finner han tilbake til roen og harmonien igjen…

en liten stund;)

1 kommentar:

Lykkeliten Studio sa...

...utfordringene står i kø, eller hur? Om eg no gjentar meg sjøl, så trur eg det er greit... Mikael er heldig som har slik ein sterk og klok mamma!! :) klem frå mej