tirsdag, juli 20, 2010

you are…

amazing

4 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Nydelig kjærlighetserklæring fra mamma til sønn igjen! Selv om du ikke får tatt annet enn actionshot av M. denne tiden så blir det minne, ikke sant? Og det er jo det dette her dreier seg om - uansett om det er ens egne barn eller andres!

Nakkevondt og trøtt i hue. Da er det en skulle ønske at klokken var syv og en kan skeie ut. Hadde tenkt meg på trening i kveld, men nå kan jeg vri hodet 10° til høyre, så jeg må nok heller inn til medic'en for noe remedier. Godt å ha helsehjelp tilgjengelig døgnet rundt - og de er happy for å hjelpe. Er jo liksom ikke så mye ellers å finne på for dem :-)

det hvite hjerte sa...

Nydelig ... ♥

Ha en fin sommerkveld ...!

klem
ann-christin

Mine Blomster sa...

Du kan få sagt det du ;O)))
NYDELIGT!!!

Kom hjem i går fra tur..
Første gangen jeg har tatt med meg D på tur. I dag fikk jeg hele bøtta!!! ;O//
Men vi har tross vær og vind i dobbell forstant, hatt det kjempefint.;O)

Håper det står bra til.
Masse klemmer fra meg til deg ;O)))

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig <3 Flotte innlegg og bilder du har hatt siste tiden Tara!

Ha en fin kveld og fortsat GOD SOMMER!
Klem J