mandag, august 30, 2010

1 uke…

DSC_0266 copyså er Mikael reist på ukes-avlastningen sin.

det skjer 2 ganger i året, og det er ikke noe gøy.

han hadde tårer i øynene da jeg kjørte ham på skolen i dag.

og det hadde jeg og.

jeg savner ham helt intenst.

men alvorlig talt,

i morgen tidlig reiser jeg på årets jentetur med min venninne.

så jeg må skjerpe meg.

senke skuldrene og nyte livet.

DSC_0267 copy 

i helgen har han vært verdens største gledesspreder.

jeg har ledd så tårene har sprutet.

vi har virkelig, virkelig kost oss!!!

dessverre ingen nye bilder. så bruker noen fra i sommer.

reisebrev fra Danmark kommer …

so long!!!

7 kommentarer:

Julianne sa...

Herlig gutt du har. Slitsom med en litt "annerledes" gutt, men så utrolig mange gleder.
Likte bloggen din, kommer garantert inn og titter igjen.

Lykkeliten Studio sa...

Kos deg i massevis på tur!! :) Klem frå mej

heidihegerland sa...

Gutten din er så skjønn at jeg får klump i halsen når jeg ser på bildene av han. Sikkert fordi han minner meg så veldig om min egen gullklump. De samme store øynene og det samme uttrykket i ansiktet.

Torilpia sa...

Noen ganger må man jo bare koble ut .. det er vondt men nødvendig.

Kos deg Tara - regner med Mikael får det helt fint på avlastning.

Klemmer :o)

Jannicke sa...

Ja, nå må du bare nyte å ha fri :o) helt uten dårlig samvittighet! Klem J.

mi-rachel sa...

nyyyt!!!

Gry sa...

Vondt i hjertet, men godt for sjelen. Sikkert for begge to...