fredag, august 20, 2010

en Rema 1000-opplevelse…

denne historien begynner med at min gode bloggvenninne Gry, sendte en mail til Rema 1000,

og tipset dem om Mikael og hans spesielle interesse for denne butikken…

historien fortsetter med at markedssjef i region sør, Thomas Harsvik,

inviterer Mikael til åpningen av Rema 1000 Krøgenes,

og ønsker å gjøre det til en spesiell opplevelse for Mikael…

Thomas og jeg avtaler på forhånd hva Mikael skal få tilbud om,

bl.a sitte i kassa, se på lagerrom og panterom…

jeg forbereder Mikael flere dager i forveien,

han har litt problemer med å forstå akkurat hva som skal skje,

så jeg tenker at dette kan gå begge veier…

så klokka halv ett på torsdag så reiser Ingrid (fra skolen) og Mikael avgårde…

og gjett om det ble vellykket!!!!!

skolestart 092 copy

Mikael blir ønsket velkommen med en bag med Rema-effekter:)

siden jeg ikke var med selv, så kan jeg ikke være helt sikker…

men jeg regner med at dette er markedssjef Thomas…:)

skolestart 093 copy

og dette er kanskje butikksjefen???

(noen får korrigere meg hvis jeg tar feil;))

skolestart 096 copy

her er ihvertfall Mikael og Ingrid!!!

de finner på mye tull og tøys sammen;)

skolestart 097 copy

bestekompisen Marcus hadde VELDIG lyst til å bli med Mikael…

det syns Mikael var stas:)

skolestart 102 copy

HAAALLOOOOOO!!!! ER DET NOEN DER….????

skolestart 103 copy

Ellen var med for å passe på Marcus:)

er de ikke søte???

skolestart 104 copy

disse to fikk tydeligvis god kontakt:)

skolestart 105 copy

dette bildet er bare herlig!!!

skolestart 109 copy

Mikael sitter i kassa…

skolestart 113 copy

ordner til og med med pengene;)

skolestart 117 copy

Ja, historien slutter med en storfornøyd gutt som har fått en opplevelse av de store!!!

han fikk også omvisning på lager og panterom…

veldig, veldig gøy!!!

en fantastisk historie…

og en spesiell takk til markedssjef Thomas…

det du gjorde for Mikael er virkelig imponerende og rørende!!!

takk også til GRY (tipseren) og Ingrid som tok ham med og som fotograferte disse bildene:)

13 kommentarer:

Kari sa...

Jeg blir både glad og rørt over at Mikael fikk denne sjansen. Godt å vite at folk stiller opp.
Mikael stråler på bildene og tipper at dette blir den nye favorittbutikken hans.

Kari :-)

Berit sa...

ååå -- så kos -- og en liten tåre i øyekorken har jeg. Tenk at noen kan glede noen så mye!! ♥♥♥
Ser ut til at det var helt supert for Mikael og godt mulig både den ene og den andre i butikken ellers også legger seg med et smil om munnen i kveld!!

Go' hælj!

Siw Aina sa...

Nommin, her sitter jeg, så rørt at jeg kjenner en liten tåre i øyenkroken :)
Så kjekt at de gav han denne opplevelsen.

Lykkeliten Studio sa...

Åh...vart heilt satt ut eg her... tårene pressa på!! Det ser ut til at Mikael fekk akkurat den opplevelsen han fortjente, så bra at det finnes slike mennesker... som legger sjela si i det dei gjer... som her, GLEDER EIN HERLIG GUT!! klem frå mej

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Helt fantastisk, jeg blir helt rørt over at de gjorde dette for Mikael!! :-))

Ha en strålende helg!
klem

Kort og Søm sa...

Må si meg enig med de andre..sitter her og er litt rørt...så flott at dette ble ordnet til for sønnen din!

God helg,
klem :O)

anine sa...

Å så flott:):) Tenke dette var toppen av lykke den dagen ja;)
Jeg blir helt rørt når jeg leser dette... herlig!

Gunhild sa...

Fantastisk!!

Grethe sa...

Ååå! må bare si meg enig - utrolig rørende, en STOR klump i halsen og tårer i øynene her.. Så fantastisk! Og en kjempestolt Marcus så seg selv på bilder:) med bestekompisen:) Tror vi må støtte denne butikken! Fortsatt god helg:) Klem fra Grethe

Gry Offernes sa...

Tårer, ja! Nå forsvant gubben min inn på badet uten å si et ord... :-) Har vært på fjellet noen dager, men har fulgt med på hva som har skjedd via telefonen. dessverre fungerer ikke tilbakemeldingen der så jeg har ikke fått gitt lyd fra meg.

Men jeg er utrolig glad for at det ble en suksess! Mikael - og DU! - fortjener dette, Tara. Og godt og se at næringslivet faktisk vet å prissette kundene sine også :-)

Masse klemmer fra Arya til dere begge to!!

Torilpia sa...

Jeg er imponert .. tenk så finnes det noen som tar seg tid til slike små ting - som for andre er så store gleder. Flott at Mikael fikk være med på dette :o)

Så ut som om dagen gikk knirkefritt .. regner med han er fornøyd og du en stolt mamma :o)

Maria. sa...

Ohhh, dette var så vakkert, herregud. Fantastisk at folk er så gode at de bruker litt tid på å glede han, det er slike ting som dette som overbeviser meg om at ikke alle er onde og grusomme. Flott at Mikael fikk den muligheten, helt herlig.

Dalby sa...

Længe siden jeg har været forbi din blog, og derfor endnu sjovere at læse dette...