onsdag, august 04, 2010

muffinsformer og sånn…

muffinsformene mine fanget Mikaels oppmerksomhet her om dagen…

stille opp på rekke og rad er jo et typisk tegn på autisme;)

DSC_0788 copy

DSC_0795 copy

DSC_0797 copy

her tror jeg det var en vifte han prøvde seg på…

DSC_0792 copy

fine syns han ihvertfall de var:)

DSC_0766 copy

å lese på boksen er så klart et must…

her leses det mye for tiden;)

i blader…

bøker…

teksting på tv…

matvarer…

kokebøker…

reklameaviser…

og kvitteringer, så klart!!!

DSC_0650 copy

fortelle vitser er også veldig i skuddet om dagen…

men det er en helt annen historie;)

3 kommentarer:

Berit sa...

Heisan!
Skjønner godt at Mikael liker de der muffinsformene jeg .. Skikkelig kule!! Og jeg ble ikke lei meg når jeg oppdaget at Åhlens skal åpne på Gjøvik om 3 uker :P

Og all lesetrening er lesetrening - okke som hvor det leses ;)

Ha en fin dag, snart skal jeg på sfo og jobbe med diverse proskjekter for småskolen ;)
KLEM

KKannDesign sa...

Hei hei hei - skjønne Tara og Mikael! Jeg har sitti her å scrolla og scrolla - masse fine bilder og masse god lesing!!

Ha en strålende dag videre!!

KlemKKann

FruFly★Heidi sa...

Hei!
Akkurat de muffinsformene har vi og, de er skjønne! Og Mikael er også det, som vanlig!:) Å fortelle vitser er ikke det verste å være opptatt av..hihi:) Klem H