søndag, august 29, 2010

ting & tang & kos & sånn…

DSC_0007 copy

jeg “later” som jeg tar bilder av andre ting,

for å prøve å lure meg til et bilde eller to av Mikael…

men nei…ingen lykke i dag heller…

så det ser ut som det blir mest bilder av andre ting fremover…

ok da…så slenger jeg med et tullebilde fra juli…

DSC_0638 copy

til uka drar jeg på min årlige husmorferie…

og Mikael skal på 7 dagers avlastning…

derfor nikoser vi oss idag…

tvangskosing, rett og slett!!!

jeg vil at kvelden skal vare lenge!!!

4 kommentarer:

anine sa...

Uff ja skjønner det "tvang kose kveldene"... en treng avlastning, men det er jo så sårt når de er borte. Kos deg med fri uken:):)

heidihegerland sa...

Jeg har praktisert "tvangskosing" med mine 3 sønner i alle år. Minstemann med autismediagnose tvangskoses hver dag fortsatt. Det er sånn mamma lades opp. Og det er et begrep en "spillegal" liten gutt kan forstå :O)

Torilpia sa...

Litt tvangskos må til .. :o) Håper du nyter husmorferien, kobler litt ut, lader opp og at Mikael får en flott avlastningsperiode. Klemmer!

Love Peace Pionies sa...

kos deg en hel haug!!!
fortsatt fin tvangskosekveld;)
klem