mandag, september 20, 2010

good morning alle sammen…

jeg blir ikke helt ferdig med alle disse badekar-bildene…

bær over med meg!!!

jeg må jo ha de med i den neste blogg-boka;)

DSC_0664 copy

vi har ihvertfall hatt en nydelig helg…

selv om Mikael ikke har vært helt i form, så har han allikavel vært glad og fornøyd…

i perioder ihvertfall…

DSC_0670 copy

vi har hatt noen ganske festlige samtaler…

og jeg fikk tatt noen supre bilder av brødrene i går…

de kommer etterhvert:)

ingen som poserer så klart,

men som viser samspill på høyt nivå!!!

og sosialt samspill er vi jo opptatt av her i huset…

ikke noen selvfølge akkurat for skjønninger som Mikael…

DSC_0672 copy

og dere som jeg er venn med på facebook…

vær på vakt!!!

plutselig er han på chatten…

1 kommentar:

Gry sa...

Hadde vært kjempekoselig å få chattet litt med Mikael! Flotte badebilder, forresten!