søndag, september 05, 2010

hjemme igjen…

det ble ikke noen reisebrev fra Århus…

vi ble altfor opptatt med å leve livet;)

vi har hatt det utrolig festlig!!!

DSC_0113 copy

neste år blir det Ålborg….igjen…

da slipper vi å snakke engelsk HELE tiden…

i Århus var det ingen som skjønte et ord av hva vi sa;)

og vi skjønte vel egentlig ikke hva de sa heller…

DSC_0091 copy

Gunn Randi syntes jeg brukte ALTFOR lang tid i denne søte interiørbutikken…

♥♥♥

i morgen begynner hverdagen igjen…

det blir godt det også:)

og da kommer sjefen hjem igjen også…

jeg savner ham SÅ♥♥♥

nyt søndagen!!!

2 kommentarer:

Line sa...

Så bra at du har kosa deg skikkeleg:o)
Tungt å vere vekke frå barna, men det gjer likevel å få litt pause, nye opplevelsar og fornya energi...
Las nett innlegget ditt med overskrifta uendeleg.
Tårene trillar, det var så uendeleg godt skreve, Tara...
Og det er jo AKKURAT slik det er!!
Nyt søndagen.
Varm klem, Line

Grethe sa...

Å så fantastisk!!! Så godt at dere har brukt dagene.. Det er jo hva livet handler om, ta vare på øyeblikket.. Det trenger dere:)
I dag har jeg vært v. sjøen i sola, kaffi i koppen og en god venninne, verdifullt!
Møtte en strålende blid gutt på fredag; Mikael gleder seg til mandag sa han - for da skal han hjem til mamma, pappa og Daniel;)) Å så herlig han er! Fikk en GOD klem også.. smelt:) Nå er Marcus der sammen m han. De koser seg sikkert m tur på Mc D. Gleder meg til gullet mitt kommer hjem, tomt og stille uten - men også så godt ..
Ha en kjempefin ny uke (m fornyet energi!) begge 2! Ses snart! klem;)