mandag, september 13, 2010

“lekser”…

DSC_0623 copy

Mikael har ikke lekser på skolen sin…

DSC_0626 copy

men med en storebror og en pappa som har massevis av lekser hver dag,

er det sikkert lett å bli inspirert…

DSC_0632 copy

å sitte på pappa’s kontor, med pappa’s pc har vært stor stas i helga…

“jeg har ikke tid mamma, jeg gjør lekser skjønner du!!!”

DSC_0619 copy

siden pappa går på skolen hver dag,

så må han vel være lærer???

hihi…

DSC_0634 copy

“snart ferdig…må bare skrive ut!!!”

DSC_0647 copy

OH NO!!!!!

printeren virker ikke!!!!

typisk situasjon hvor verden raser sammen,

og livet blir vanskelig i timesvis etterpå….

DSC_0651 copy

Mikael sjekker…

men nei…printeren er og blir stein dau!!!!

dette blir KRISE…tenker jeg…

Strawberries and Cream

men Mikael bare snur seg rolig mot meg og sier:

“Jaja…jeg får lagre det istedenfor da!!!”

♥♥♥

kjære Mikael’en min…

fortsett med å overraske meg!!!

4 kommentarer:

anine sa...

Herlig:):)

Gry Offernes sa...

Å, så flott en serie! Og en happy ending i tillegg!! Mange ting som vi til dagen ikke tenker på som en utfordring, men som dere må ta helt anderledes. Godt at han fant lagringsknappen, iallefall - og at pc'en ikke var overfylt :-)

klem

Muffin sa...

så herlig. :)

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Åh, så utrolig skjønn!

Elsker bloggen din! Den griper om hjertet :)