torsdag, september 23, 2010

mcDonalds for den kresne…

vi er inne i en heftig McDonalds periode.

Mikael bruker pc’n til å finne ut hva han skal ha.

han ender så klart alltid opp med cheeseburger uten løk og sylteagurk:)

DSC_0018 copy

men her om dagen bestilte han chicken nuggets.

og spiste 2 stk.

HALLELUJA!!!!!

DSC_0019 copy

ikke at det nødvendigvis er så sunt.

men det er noe NYTT!!!

DSC_0021 copy

så vi spiser oss gjennom McDonalds menyen.

i håp om at Mikael skal smake og like noe nytt.

DSC_0023 copy 

jeg har prøvd å foreslå en salat.

og fikk til svar:

“salat er  ikke mat!!!”

2 kommentarer:

Gry sa...

Fantastistisk serie, Tara! Å så glad jeg er for at det går an å ta utskrift av bloggene - du har jo den dagboken!!! Selv sitter jeg akkurat og fullfører album fra 2007... Ja da, henger litt etter, men i mangel av fotoinspirasjon så får jeg forsøke å fullføre noen av prosjektene mine. Og det er jo nettopp derfor jeg begynte med fotografering - for å få minner til senere. Ikke sant?? Albumet blir flott, tror jeg. Har dessverre en del sider fra mine digital scrapbookingsdager som jeg ikke akkurat er så stolt over, men som like fullt var en del av livet mitt den gang. Og jammen brukte jeg mange timer foran pc'en da og!!

Jeg ble rent sulten av å se på Mac'er og Mikael, så nå går jeg ut og lager meg en salat!!! For salat er faktisk litt godt, iallefall når en kan fylle det ut med noe fett og lekkert... :-)

Ha en fin dag, min venn!!
klemmer

Elisabeth sa...

Jeg gleder meg såååå til imorgen.
Gøteborg, her kommer vi....