søndag, oktober 31, 2010

happy birthday to me!!!

 

det er ikke BARE halloween i dag, altså!!!

det er også MIN BURSDAG!!!!!!!!

(sorry Gunn Randi for at du måtte være med på bursdagsbildet mitt)

førtitre år…

jeg har nok forberedt meg litt for godt det siste året,

for jeg var faktisk sikker på at jeg ble førtifire i dag;)

ser dere at tallene ikke ser så skremmende ut når man bruker bokstaver?

DSC_0127 copy

ps!! bildet er fra et hotellrom i danmark!!!

da Mikael våknet i dag tidlig, spurte jeg ham:

-hvilken dag er det i dag Mikael???

-HALLOWEEN!!!!

-ja, men hvem har bursdag i dag da?

-Mamma…

-er det noe du vil si til mamma, siden mamma har bursdag?

-GRATULERER MED DAGEN MAMMA!!

*SMASK*

14 kommentarer:

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Gratulerer med dagen! Du virker som en herlig dame og en fantastisk mamma. :)

Håper du får en kjempefin dag, og at ingen gjør "knep" på huset deres ;)

anine sa...

Gratulere så mye med dagen:):)
Håpe du får en super dag...

Klem fra meg

Hanne sa...

GRATULERER MED DAGEN:):)
Kjempesmart å bruke bokstaver i stedet for tall, det skal jeg gjøre neste gang;-)
Ha en fantastisk dag
Klem

Kari sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en knallfin dag.

Kari :-)

Hellig Lykke sa...

Happy birthday to YOU
happy birthday to YOU
Happy birthday to Happyinpiiiiink
Happy birthday to YOU

Lurt med bokstaver

Hilsen en
trettiniåring

Camilla Jørgine sa...

Gratulerer så masse med dagen :)
Håpar den blir nydelig god!!

Klem Cam

Line sa...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU:O)
..og det såg adskillig mindre skremmande ut med bokstavar i stadenfor tall;o)
Kos deg på dagen, min venn!!
Varme klemmar

Jannicke sa...

Gratulerer så mye med dagen!!
Klem J.

FlorasFrue sa...

Fiiiin alder - samme som meg :)
Gratulerer med dagen!!
Kjersti

Lykkeliten Studio sa...

Gratulerer så mykje med dagen din, måtte den bli perfekt!! :)
Klem frå mej

Muffin sa...

gratulerer så mye med dagen! :) stas å ha på selveste halloween da. :)

ps - jeg skal innrømme noe siden det er bursdagen din: jeg har alltid tidligere hatet at folk skriver med bold, med mange utropstegn og annet utstyr, men på deg bare digger jeg det. ;) du gjør det på en så utrolig skjønn og sjarmerende måte! Takk for all livsglede du sprer!

Elise sa...

Gtatulera med dagen. Flott blogg:)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Så gøy med bursdag på halloween da:)
Håper dere har hatt en superkoselig dag!
Klem fra Eline

Elisabeth sa...

Kjempekoslig bursdag i går!! Men minn meg på til neste år, at vin og shot ikke er så greit når en skal tidlig på jobb dagen derpå.... :)