fredag, oktober 01, 2010

jeg blir kvalm!!!!!

 

please les dette!!!

10 kommentarer:

Hanne sa...

Er det mulig???

Muffin sa...

Jeg er kristen og det der har ingenting med kristendom å gjøre!! ble kvalm jeg også. Det beste er å ikke bry seg om de som uttaler seg bare for å provosere. :)
Jeg tror faktisk syke barn ofte blir en velsignelse for foreldre og søsken, men får så utrolig mye mer enn man kan forestille seg!

anine sa...

Fytti rakkeren! Så sint jeg er no! Er det mulig???????

Linda sa...

Helt utrolig, jeg finner ikke ord for hvor sykt det er å komme med slike uttalelser!! Skjønner godt du blir kvalm, jeg kjenner det sånn jeg også!
Men sier som Muffin, man må bare prøve å ikke bry seg om sånne som bare skal provosere å lage kvalme!!

mi-rachel sa...

tror ikke det er mange som leser slikt.
jeg er kristen og vet at dette ikke har noe med Gud å gjøre.trist at slikt får spalteplass...som så mange andre ting her i verden.

Sweet Memories sa...

Dette er ille!Jeg forstår godt at du ble kvalm.
Visjon norge bør fjerne denne mannen ifra skjermen umiddelbart og komme med en offentlig unnskyldning for at denne mannen i det hele tatt fikk sine minutter på tv...
Jeg husker da vi bodde i england,så fikk Glenn Hoddle,sparken som landslagstrener,på grunn av nesten identiske uttalelser.
Det rystet oss alle at han kunne si noe sånt.
Selv har vi noen i både familie og vennekretsen med funsjonshemming og handikap,og jeg blir trist langt inni sjelen med tanke på at noen mennesker har en slik holdning til menneskene som vi er så utrolig glad i.
Nei,dette har ikke noe med tro og gjøre,det er kun forskrudde mennesker som kommer med nedverdigende uttalelser om andre,for å skjule dårlig selvfølelse/selvbilde etc.etc.
Jeg er blitt så glad i bloggen din og synes det er godt at du setter fokus på dette og andre aspekter med livet.Mikael er en utrolig skjønn gutt,med utrolig kjekke søsken .Det er rett og slett en blogg som smiler.Du har en fin måte å utrykke deg på både med ord og bilder.
Jeg har en venninne i england med en sønn med autisme også,han er på samme alder som min yngste sønn.Han er en liten going som har de mest interessante betraktninger på ting rundt seg.(jeg husker da han var på besøk hos oss ,da måtte vi hente frem både støvsuger og plenklipper slik at han kunne gjøre en grundig studie av dem:))
Så,vi får heve oss over disse menneskene som spyr ut slik eder og galle.De kan ikke ha det godt med seg selv.Måtte de lære seg å holde munn i fremtiden...
Alt godt til deg og dine:)Og ha en fin helg:)
Stor klem fra Monja

Anonym sa...

Ja, det er kvalmt! Dessverre er det mennesker som har disse synspunktene.
Ut fra bla dette og lignende uttalelser fra ekstreme kristne- for det er de nemelig- så har jeg allerede i mange år hatt mine tvil til kristendommen. Det er ekstremiteter innen alle religioner. Jeg mener de alle har en forskrudd oppfatning av livet!
Vi må ta sterk avstand fra dette, og konsentrere oss om å jobbe for alle funksonshemmedes rettigheter! Vi må se framover og jobbe for at ungene våre skal få et godt liv på lik linje med alle andre:-) God helg!:-)
Hilsen Kristin ( mamma til Emilie 10 år).

reisegladjente sa...

Leste det i avisen..og finner ikke ord ...♥

En nydelig gutt du har :) God helg i høstværet!!

Gry sa...

Æsj, slike typer har nøyaktig 2,5 hjerneceller, og 2 av dem er opptatte med mannlige tanker. Den siste halve bruker de på nettopp slike saker for å provosere. Jeg synes det nesten er verre at de får spalteplass.

Nei du Tara-mor, stå på videre med det du vet og bruk omsorgen din på dine, så vet du selv best hva du får tilbake. Slike mennesker går glipp av så utrolig mye, og sannsynligvis vet de det veldig godt selv også....

klemmer i fleng til den flotteste familien jeg vet om!!

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Se der ja, nå skjønner jeg jo at du hadde sett dette selv... Ja, dette har ingenting med kristendom å gjøre, og ingenting med et sunt og godt verdisyn å gjøre!

De sier også at man ikke trenger å være syk om man er kristen... Ehhh!!! De har virkelig misforstått. Forundrer meg ikke om de får kreft hele gjengen!!