fredag, oktober 01, 2010

straff?

takk for de sunne og gode kommentarene fra dere på forrige innlegg:)

denne gutten en straff???

you gotta be kidding me!!!

han er faktisk det totalt motsatte av straff…

han er en VELSIGNELSE!!!

se på han da!!!

kan du annet enn å smile?

DSC_0356 copy

han spurte meg faktisk i dag hva “slem” betyr…

jeg kunne jo vist ham bildet av en viss mann i Dagbladet;)

men jeg gjorde jo så klart ikke det,

for jeg er jo ikke slem heller!!!

bare litt…

DSC_0359 copy

men disse holdningene skremmer meg…

og de er jo der ute, det vet vi jo…

at mennesker som min sønn er mindre verd…

så la meg bare si takk og pris…

og takk Gud…

for at jeg fikk Mikael inn i mitt liv!!!

I feel blessed…so blessed!!!

DSC_0379 copy

så i kveld tok jeg ham med på byen…

lot ham velge fritt på menyen på Mc’n…

og jeg satt der og smilte mens jeg betraktet ham…

og følte meg som verdens stolteste og heldigste mamma!!!

straff du liksom…

PØH!!!!!

7 kommentarer:

Hanne sa...

Pøh;-)

Jannicke sa...

I Guds øyne er vi alle like...
det er jeg helt sikker på!
Du har en helt herlig og perfekt gutt, selv om han byr på noen ekstra utfordringer. Han er din skatt og din gave.. :o)
Klem J.

KKannDesign sa...

Phø ja..Phø sier jeg også - you go girl!!

..masse flotte innlegg og bilder!!

Ha en finfin helg!!

KlemKKann

Teuvo Vehkalahti sa...

Correctly fine photo and blog is excellent read and viewing. I like very much for your blog. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends Teuvo blog obtaining images that can be your country's flag above my blog. A very good continuation of the autumn to you. Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

anine sa...

Straff... ALDRI! Helt enig med det du skriver. Tenker på livet mitt no og før... Ville ALDRI ha vært uten. Du har en nyyydelig gutt:) Å jeg smiler mange ganger når jeg leser bloggen din:):)

Gry sa...

Jeg vet at det er mange, mange som faktisk misunner deg, Tara. Dere har noe unikt som mange faktisk ikke har!!!

Anonym sa...

Hadde jo vert enklere om han var normal. har en venninne som har en sønn som er autist,hennes store sorg.
Forferdelig hår på en gutt