fredag, november 26, 2010

dagen i dag…

har vært rar!!!

har hatt mange telefoner med både skole og avlastning…

mikael har nok ikke hatt noen god dag i dag han heller…

først nå i ettermiddag har han kommet seg nogenlunde!!!

tror han har det greit på avlastningen nå…

jeg har brukt litt av tiden min til å fotografere disse to  bestevenninnene…

det var virkelig beinkaldt…så vi holdt ikke ut lenger enn 20 minutter…

nå sitter vi å hører på helikopteret som sirkler over området her…

politiet prøver iherdig å få tak i skurkene som står bak de over 70 innbruddene som har vært de siste 10 dagene her i arendal-grimstadsdistriktet…

håper de lykkes!!!

DSC_0005 copy

DSC_0021 copy

DSC_0105 copy

3 kommentarer:

Annie sa...

Uff..Ikke no gøy å lese de to siste innleggene. Håper helga blir bedre for både deg og Mikael.

Annie sa...

Prøvde å åpne bloggen din i en annen nettleser men da fikk jeg beskjed om at den kun var åpen for inviterte lesere!
Så nå føler jeg meg som en inntrenger som av en eller annen grunn er inne på en blogg jeg ikke har lov å være på...
Bare si ifra hvis jeg skal pelle meg vekk :)

Gry sa...

Nydelige bilder, Tara! Du får frem det beste i folk!!

masse klemmer (dersom jeg har glemt å si det før...) :-)