onsdag, november 24, 2010

så var det de ønskene igjen…

det nærmer seg jul, og Mikael gleder seg!!!

han begynte så veldig fint på en ønskeliste her om dagen…

jeg trodde ikke mine egne øyne da han skrev :

-genser

-2 par sokker

-skolesekk

-lue

JØSS!!! tenkte jeg…han ønsker seg faktisk ting han KAN FÅ!!!

vi husker jo alle i fjor, og i forfjor…og i forforfjor…

da ønsket han seg ikke bare EN vaskemaskin…men gjerne 60 (SEKSTI) vaskemaskiner…

og julaften ble en stor skuffelse for ham…år etter år…

for han fikk jo aldri den vaskemaskinen…

og så skriver han videre på lista si:

-cd spiller

-ny lampe til gangen

-kopp

ja..dette virker jo SKIKKELIG lovende!!!

jeg kjenner jeg begynner å GLEDE meg til jul!!!

-ny TV

okei…kanskje litt tidlig å begynne å glede seg…

-nytt HUS

javel…så var det på’an igjen…

med å prøve å forklare en fortvila gutt hvorfor han ikke kan få et nytt hus til jul…

eller en ny tv…

og det er ikke lett…det kan jeg love dere!!!

DSC_0588 copy

5 kommentarer:

anine sa...

Uff og uff.. ja skjønner deg veldig godt. Ikke lett når de ønsker seg noe som er helt umulig å gi liksom;)

KKannDesign sa...

..skjønne ønsker..først på lista..

Ha en super onsdag!

SmilKKann

Gry sa...

Men han kan da iallefall få ny lue??? :-) Skjønningen Mikael!!

Elisabeth sa...

Jeg vet om et fint hus på hisøya tilsalgs... ;)

happy in pink sa...

ja...fint hus...men jækla dyrt;)