søndag, desember 05, 2010

2 timer lykke…

kort fortalt så var vi på Jumbo Lekeland i går…

han var DELVIS med på June sin 6-års bursdagsfeiring…

og ellers så fartet han rundt i sklier og stativer,

med enten Daniel eller Victoria på slep…

jumbo des 10

han landet til slutt inne på prinsesserommet med en iskrem…

og da det etter hvert kom 15 småjenter inn til ham,

ble han fra seg av begeistring!!!

mamma ble jagd på dør…dette skulle han gjøre alene

DSC_0238 copy

så jeg tok et bilde gjennom lukket dør…

se så stolt han er…

faktisk første gang i en ordentlig barnebursdag!!!

 

3 kommentarer:

Hanne sa...

Nå sitter jeg bare og smiler her:) Flere enn A som hadde en skikkelig god dag i går ser jeg:):) Disse "første" er så utrolig gode, i alle fall når de er så fine som denne!
Ha en fin andre søndag i advent
klem

Berit sa...

Kjenner jeg blir varm om hjertet når jeg ser disse bildene - å mestre noe man ikke har gjort før er en deilig følelse!

Go' søndag!

klem

Kari sa...

Så koselig! Blir så glad på Mikaels vegne.

Kari :-)