mandag, desember 20, 2010

eggedosis…

DSC_0413 copy

DSC_0417 copy

DSC_0418 copy

SKÅL!!!

6 kommentarer:

Hanne sa...

Åh, nammis;-) Jeg hadde en barndomsvenninne hvis mamma alltid laget eggedosis når vi var på besøk, det kom jeg på når jeg så disse søte (bokstavlig talt) bildene. Nå ble det litt mimring her:)

Anonym sa...

Jeg er ikke glad i eggedosis - men etter å ha sett disse bildene lurer jeg jammen på om jeg skal lage en dose til juleaften :-) Utrolig flotte bilder, da, Tara! Med flott bakgrunn og alltingen!!

Gry sa...

Hm - det var jeg som var litt rask til å trykke over her... sorry!

klem

mi-rachel sa...

nam!!!
herlige bilder!

Angel.Pearls sa...

Hej! Jag läser o läser på din blogg, och kan inte sluta..Du skriver så gripande om din son, om livet. Önskar dig en God Jul!! Eva

Cathrines blogg sa...

Lekkert! Nå fikk jeg julestemning ;o)