onsdag, desember 22, 2010

ekte saker…

DSC_0431 copy

DSC_0448 copy

det EKTE juletreet er endelig på plass!!!

til stor jubel hos minstemann…

vi har til og med lagt pakker under treet…

for i år har han nemlig LOVET oss å ikke åpne pakkene før julaften!!!

“Mamma…i dag trenger jeg ikke kalendergave…

for når jeg kommer hjem fra skolen kan jeg bare sitte og se på pakkene under treet!!!”

OKEI MIKAEL…den er grei!!!

(kalendergaver til Mikael er IKKE lett…det skal jeg love dere…

og dyrt er det også!!!)

5 kommentarer:

Gry sa...

He-he, nei jeg kan levende tenke meg at han er dyr i innkjøp, lille Mikael! Da er det lettere med mine to - en kjærlighet på pinne, eller kinderegg holder. Men det MÅ være snop!!! Forsøkte meg med noe annet i fjor, og fikk streng beskjed om at dette fant de seg ikke i!! :-)

Tusen tusen takk for kjempeflott julekort, forresten! Ble mega-overrasket - og SÅ GLAD!! da jeg fikk det i går!!! Hils M. og si han var flott på kortet!!

Da er det innspurt i dag - første skolefridag, så i dag blir det bakeing med mandler og pepperkakehus, tror jeg... Får se, vi stresser ikke, men tar det vi gidder. Ellers er det meste klart til i morgen og julepynting. Deilig for en gangs skyld å være i rute :-)

klemmer!

Romantiska Hem sa...

Hej! Jag tittar bara in för att jag vill önska dig en underbar julfröjd! Många kramar från petra

Cathrines blogg sa...

God Jul ;o)

Hanne sa...

Ønsker dere alle en fin og fredfylt jul. Klem fra meg:)

Elisa Day sa...

God jul till dig och din familj! Kram