lørdag, desember 04, 2010

indrani café…

på onsdag var vi på Indrani café på skolen til Mikael…

der selger elevene ting de har laget selv, til inntekt for fattige barn i andre land…

i år var det Indrani fra India som frontet aksjonen…

DSC_0207 copy

Mikael hadde laget noen fantastiske tegninger av Indrani…

vi fikk også kjøpt perlearmbånd…nanbrød…duk og forkle…

DSC_0209 copy

han har øye for detaljer, han gutten min…

DSC_0211 copy

han liker å underholde med høytlesning…

her leser han fra “du er for liten, Albert Åberg”

3 kommentarer:

Sweet Memories sa...

For noe skjønne tegninger!Likte detaljene,de var kjempefine:)Og ansiktutrykket på Indriani var behagelig også.Hun ser lykkelig ut;)
Så bra tiltak med cafe for en god sak.
Ha en fortsatt fin adventstid:)

Hanne sa...

For noen utrolig flotte tegninger - Mikael, du er kjempeflink:)

Gry sa...

Så flink han er! Og så flink skolen er for å få frem disse egenskapene hos ungene!!! Jeg rekker heldigvis foreldrefesten for mine i år - i fjor gikk jeg glipp av den, til stor sorg for Turi. Men nå skal jeg være der - med kamera og skryt og masse mammakjærlighet :-)