mandag, desember 20, 2010

kjære julenisse…

DSC_0405 copy

tiden da man kunne gå i lekebutikken og kjøpe LEGO er definitivt forbi…

ved første øyekast på daniel sin ønskeliste, tenkte jeg “OJ!!! han ønsker seg go’lukt!!!” (BOSS)

men dengang ei!!!

Boss Flanger og Boss Compressor er absolutt IKKE go’lukt, nei…

det er nemlig noe man forvrenger gitarlyden med…

og CRASH CYMBAL høres utvilsomt voldsomt bråkete ut!!!

sikkert noe til trommene…

så det skal jeg bruke formiddagen på…

julegave til storebror…

men han vet at jeg egentlig ALDRI følger ønskelista hans…

jeg liker å OVERRASKE!!!

kanskje det blir LEGO allikavel???

(neida…jeg skal styre unna lekebutikkene)

2 kommentarer:

Siw Aina sa...

Ønskelister er geniale. Bruker å få ungene her til å skrive ei hver også. Litt for min egen del, men også fordi det er kjekt å hvite hva man skal svare når andre spør...

God shopping.
Klem

Gry sa...

Hadde helt klart holdt meg til lego og leketøysforretningen! Kjenner på hodet at det andre sannsynligvis hadde blitt for heavy... Har iallefall innsett at vi må få kjelleren i ferdig tilstand slik at jeg kan sende ungene, og vennene + venners venner ned dit. Jeg har jo ikke plass selv lenger!

Håper du fant noe til Daniell - han fortjener en flott gave, iallefall!!