mandag, desember 06, 2010

peace & love…

julemont-10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nok en gang er jeg blitt gjort oppmerksom på at jeg legger ut bilder av barna mine.

denne gangen var det heldigvis en anonym leser som var høflig og velmenende.

og takk for det!!!

jeg vil bare påpeke at jeg er fullt klar over hva jeg gjør.

alternativet for meg er å stenge bloggen.

og det er jeg ikke klar for enda!!!

dette er en blogg om Mikael og den han er.

uten bilder er den ingenting.

så jeg krysser fingrene en stund til.

og håper at bildene mine blir her på bloggen hvor de hører hjemme.

og at alle ekle mennesker i hele verden holder seg langt unna!!!

det er lov å håpe!!!

PEACE & LOVE

4 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg er så glad for at du ikke er klar for å stenge bloggen, og at jeg får følge dere videre:)
Man må nesten bare kjenne på hvor ens egne grenser går og følge magefølelsen. Det viktigste er at du selv står for det du publiserer:)
Klem fra meg:)

Muffin sa...

Blir alltid glad når jeg ser at bloggen her er oppdatert. :) Ikke bare er det koselig å lese om Mikael, utviklingen hans, alle hans sjarmerende uttrykk og koselige bilder. :)
Jeg har god tro på at ekle folk holder seg langt unna her. :) og god tro er godt å ha!
riktig god førjulstid til deg, Tara! :)

gunn randi sa...

jeg er så glad for denne bloggen! du gjør en kjempe jobb med måten du formidler om hverdagen deres med mikael.
den er full av tøffe tak. det vet jeg. min og. da er det så viktig å tenke på de gode stundene! med å formidle ting på den måten du gjør er jeg sikker på at du hjelper mange med å huske på/fokusere på det som fungerer/går bra. det trenger vi!!!!
veldig taknemlig for deg og denne bloggen!

Gry sa...

Akkurat! Gunn Randi sier det helt på den måten jeg og føler. Så samle krefter og mot Tara - du vet slike meninger kommer igjen. Og igjen!

Inntil da - smil og knips videre!!