lørdag, januar 01, 2011

strålende…

det ble en strålende nyttåraften i går…

det er alltid spennende med Mikael og fyrverkeri…

for ikke å snakke om besøk som varer lenger enn til 21.30…

DSC_0059 copy

men som sagt gikk det strålende…

vi koste og moret oss fra begynnelse til slutt…

og Mikael kom stadig med underholdende innspill…

DSC_0065 copy

Daniel og ungdommen fikk sett nok en skikkelig skrekkfilm…

DSC_0137 copy

og jeg ble for en gangs skyld foreviget med min sønn…

takk Victoria!!!

DSC_0256 copy

og når klokken nærmet seg midnatt,

forsvant alle ut…

bortsett fra meg og Mikael…

som satt i kjøkkenvinduet og koste oss!!!

for en LYKKE:)

3 kommentarer:

Lykkeliten Studio sa...

Så utruleg søte dokke e ;)
Og eg blir oppriktig GLAD når eg leser at nyttårsaften vart vellykka!!

Her sov småjentene seg gjennom all smellinga, medan eg og min kjære stod trygt innomhus og såg på rakettane og skåla med sjampis :)

klem frå cecilie & tuva :)

Gry sa...

Så flott en nyttårsaften dere har hatt!!

Hellig Lykke sa...

Godt nyttår til deg og dine.
Tusen takk for hilsen jeg fikk av dere søte to. For et nydelig bilde...
Gleder meg til å komme inn her til dere og kose meg med koselige innlegg og bilder :-)
Stor klem fra
Hege Beate