torsdag, januar 13, 2011

tannpleier-365-facebook…

jeg må ikke glemme bloggen min, selv om jeg har blitt litt hekta på facebook for tiden…

jeg holder nemlig på med et 365-prosjekt…altså et bilde om dagen i et år!!!

og da er det veldig greit med facebook…

har opprettet en egen profil som heter Tara Foto…så bli gjerne venn med meg derSmilefjes som blunker

DSC_0181 copy

DSC_0188 copy

og hvem har vært hos tannpleieren igjen???

gjett om han var flink…

stolt mamma som vanlig…og mikael valgte rosa plastikkfly som premie…

alltid spennende å se hva han velger…

de har noen skjønne lykketroll i premieskuffen, som jeg alltid håper han velger…

men nei!!!

DSC_0209 copy

DSC_0221 copy

som sagt…et bilde om dagen…lettere sagt enn gjort!!!

følg med og se om jeg klarer det HER Smilefjes

2 kommentarer:

Hanne sa...

Hos oss er det gule snurrebasser som blir valgt som premie - hver gang!! Vi kan snart starte eget utsalg;-)
(men vi har faktisk ett lykketroll også;-)

Kari-Anne sa...

Haha! Jeg håper også alltid på lykketrollene! Lykke til med 365! Tror du greier det:)