tirsdag, februar 08, 2011

så har han vært hos frisøren…

at han i det hele tatt går frivillig til frisøren, er jo en lykke!!!

han syns nok hun klippet litt mye i dag, men han kommer over det;)

han trengte en skikkelig klipp nå…

legg merke til timeren som står på bordet…

den er alltid med, og er stilt inn på 15 minutter!!!

DSC_0655 copy

DSC_0654 copy

DSC_0659 copy

DSC_0663 copy

DSC_0671 copy

DSC_0672 copy

jeg blir uendelig stolt av ham i sånne situasjoner…

for jeg vet at det koster ham en god del!!!

4 kommentarer:

KKannDesign sa...

..skikkelig sveisen..

SmilKKann

mi-rachel sa...

flinke godgutten!

anine sa...

Å for en god ide med den timeren... ! Den har ikke jeg tenk på. Hvordan gjør du det? Hvilken situasjoner bruker du den?
Kjempe flink han var da... vi skal på lørdag! Så no jobber vi hardt med å forberede, for Martine vil ikke!!!!
Ha en fin kveld.
Klem :)

Hanne sa...

Flinke Mikael!!
Vi har gitt opp hele frisør-greia, en forferdelig opplevelse hver gang (en plass ble vi faktisk bedt om å gå, vi forstyrra de andre som var der - hva gir du meg...)
Timer er en super oppfinnelse. Vi har en kjekk klokke som teller ned tid som mengde (A har ikke noe forhold til tall) og piper når tiden er ute. Nå må jeg bare få han til å ha den på håndleddet - det er IKKE enkelt;-)