torsdag, mars 31, 2011

mamma’s lille hjelper…

DSC_0839 copy

jeg MÅ skjerpe meg med denne bloggen…

det har blitt dårlig med blogginnlegg i det siste…

well!!! vi har det bra…og Mikael har vært ekstra ivrig på vaskerommet i det siste!

da jeg hadde kjørt ham på skolen i dag,

skulle jeg sette over en vask…og der var det ikke et skittent plagg i sikte!!!

men tørketrommelen var full av nyvasket tøy,

og oppå tørkestativet lå en stor haug med vått og vasket tøy…

klare til å henges opp til tørk!!;)

mamma’s lille hjelper!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Åhh så heldig. Kansje litt mer usikkert om grader og program stemmer, men tanken bak er jo bare helt fantastisk da :)))

Ha en fin torsdag

Hanne sa...

Herlig, synes Mikael er utrolig grei, som vasker klær til mamma`n sin:) Tror ikke jeg skal slippe til A helt enda, siste som endte i vaskemaskinen hos oss var katten;-)

Håper dere har det godt
klem fra A&H

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så kjekt med liten hjelper! Jeg skulle jammen lånt mikael, for her flyter vaskerommet OVER!

Ha en fin kveld!
KLEM