mandag, september 05, 2011

macaroons…

disse makronene er hjemmelaget…men dessverre ikke av meg!!!

DSC_4163 copy

jeg fikk dem av en brud jeg fotograferte…

og jeg fikk prøvesmake i bryllupet;)

DSC_4177 copy

laget av brudens svigermor…

DSC_4180 copy

fantastiske å se på…

og smaker himmelsk…

DSC_4181 copy

jeg måtte jo bare fotografere de!!!

DSC_4184 copy

så fort de var ferdig fotograferte…ble de spist opp!!!

denne lilla smakte kokos…

for det var nemlig forskjellige smaker på alle fargene:)

FANTASTISK!!!

5 kommentarer:

Yvonne - Frl.Klein sa...

Yummy! Great photos!
I posted some macarons last week too :-)!
Have a nice day,
Yvonne

Hanne sa...

Å kjære vene nå ble jeg godtesjuk! Jeg bare nyter de herlige bildene og formelig kjenner kokossmaken i munnen:)

Ha en søt kveld begge to
A&H

Eva sa...

Åhhhh de så bare helt nydelige ut!! Jeg er vel en av de få som ikke har fått smakt slike macaroons ennå. Men jeg vet ikke om jeg tørr, for da blir jeg vel helt hekta hihi

Torilpia sa...

Har ikke smakt sånne .. gjett om jeg ble godtesugen nå :o)

Herlige bilder - flotte farger!

MineBlom sa...

Sier bare.. Har du oppskrift???
MÅ LAGE!! ;O)
Går det ellers bra med dere?
Kommer du inn på min blogg nå??
Vaarm hilsen fra B ;O)